آسان رایان

آسان رایان

آسان رایان، ثبت دامنه و فروش هاست
آسان رایان

آسان رایان

آسان رایان، ثبت دامنه و فروش هاست

هاست نامحدود؛محال یا ممکن؟

به طور کلی اصطلاح “میزبانی نامحدود” به سرویس میزبانی وب ارائه شده توسط میزبانی وبی که به صورت نامحدود فضای دیسک برای ذخیره سازی فراهم می کند، اطلاق می شود. یعنی ارائه کننده ی میزبانی وب، میزان نامحدودی فضای وب و پهنای باند ارائه می کند و هم چنین افزودن نامحدود Addon domain.
در این راه، ارائه دهندگان خدمات میزبانی نامحدود، در واقع آزادی برای میزبانی تعداد زیادی وب سایت را می دهند، هر چند تعداد وب سایتی که می توانید با قیمیتی بسیار مناسب!

آیا فضای نامحدود و پهنای باند نامحدود ممکن است؟
ما در این مقاله قصد داریم جزئیات آن را بررسی کنیم.

به عنوان یک مصرف کننده ی هوشمند، شما باید تشخیص دهید که شرکتهای میزبانی در جهان با اصطلاحات خاص خودشان هستند.
معنای لغوی واژه ی “نامحدود” در زبان انگلیسی به معنی نداشتن انتها و محدودیت،است ولی وقتی به میزبانی وب، پلن نامحدود اطلاق می شود، اصلا چنین معنایی نمی تواند داشته باشد.
در واقع،میزبانی نامحدود، در هر حال همیشه محدود است.

همه روزه ایمیلهایی از خوانندگانی دریافت می شود که می خواهند با خرید هاست نامحدود همه مجموعه فیلم و عکس ۵۰۰ گیگابایتی خود را روی میزبانی وبشان،ذخیره کنند.

منطقی فکر کنید. هیچ چیزی در این جهان نامحدود نیست. در رابطه با محدودیت در دنیای فیزیکی ما فکر کنید. واضح و مبرهن است که غیر ممکن است شما نیمه هادی های نامحدود RAM , CPU نامحدود بسازید. این غیر ممکن است که پهنای باند نامحدود ارائه شود وقتی ما کابل های انتقال دیتا در سراسر جهان محدود داریم. و همینطور این غیر ممکن است که به استخدام نیروی انسانی نامحدود برای حفظ سرورها و شبکه بپردازیم. “نامحدود” چیزی جز یک صنعت خیالی نیست. این باور توسط تنها دسته ای از مدیران سایت ناآگاه به وجود آمده است.
بالاتر از همه فراموش نکنید کمپانی های ارائه دهنده ی خدمات میزبانی، در حال تجارت هستند برای به دست آوردن پول و کسب درآمد. آیا شما واقعا فکر می کنید آنها منابع کامپیوتری نامحدود (حتی در صورتی که امکان پذیر باشد) تنها با دریافت مبلغی ناچیز در ماه به شما ارائه می دهند. قطعا خیر.
کلمه ی نامحدود می تواند کمی نگران کننده باشد وقتی راجع به میزبانی وب صحبت می شود. از آنجایی که هر شخصی می داند هیچ چیز در جهان عملا نامحدود نیست. ولی برای رسیدن به میزان فضای ذخیره سازی و یا استفاده از پهنای باندی که “too much” یا “بیش از حد” تلقی شده ولی اکثرا آن را “نامحدود” می نامند، این ممکن است زمانی باشد که حرکت کرده باشید از سرور میزبانی اشتراکی به جایی قوی تر مثل VPS یا سرور اختصاصی.

میزبانی نامحدود مثل این است که شما بتوانید در بوفه ای هر چه می خواهید بخورید.
این شبیه این است که شما به بوفه ای بروید که نوشته “هرچه میخواهید بخورید”. شما می توانید هر آنچه خواستید بخورید ولی تا زمانی که بیش از حد غذا نخورید. این امر در رابطه با میزبانی نامحدود هم صدق می کند. شما از میزبانی وبی استقبال می کنید که نامحدود است و منابع هاستینگ نامحدود می گیرید ولی تنها تا زمانی که “over use” اتفاق نیفتد.
هاست های نامحدود قطعا با انواع محدودیتها و قوانین محدود می شوند. همه ی شرکت های هاستینگ محدودیت هایی در رابطه با استفاده از منابع سرور اعمال می کنند.
هر ارائه کننده ی خدمات میزبانی وب قوانینی دارد و محدودیت هایی روی سرور برای کنترل کاربرانش. این می تواند تعداد کوئری های ,CPU RAM، تعداد دیتابیس های MYSQL، تعداد کانکشن های دیتابیس، و یا حتی آپلود فایل در FTP باشد.
اگر از هاستهای نامحدود هم استفاده کنید به زودی وب سایت شما با خط قرمزهایی مواجه خواهد شد که شرکت میزبانی وب شما هزینه هایی را بر شما تحمیل می کند.

این چگونگی کارکرد “میزبانی نامحدود” بود.


ارزانترین قیمت ثبت دامنه آی آر در ایران

یکساله :        4,000   تومان

پنج ساله :     12,000 تومان

 جهت سفارش دامنه اینجا را کلیک کنید

  

بالاترین کیفیت هاست 

شروع از 15000 تومان سالیانه   

مانیتورینگ 24 ساعته

http://AsanRayan.com


بازگرداندن بک آپ در سی پنل

1.وارد cpanel خود شوید.
2.روی گزینه backup کلیک نمایید.
3.نوع بک آپی که می‌خواهید بازگردانی شود را باید انتخاب نمایید.
Restore a Home Backup
Restore an SQL Database
Restore an Alias/Filter Backup

4.روی دکمه Browse کلیک نمایید و آدرس بک آپی که قبلا دانلود کرده‌اید را وارد نمایید.
برای اطلاع از چگونگی تهیه بک آپ و دانلود آن بر روی این لینک کلیک نمایید.

5.پس از انتخاب فایل بک آپ روی دکمه آپلود کلیک نمایید تا فرایند باز گردانی آغاز شود.



ارزانترین قیمت ثبت دامنه آی آر در ایران

یکساله :        4,000   تومان

پنج ساله :     12,000 تومان

 جهت سفارش دامنه اینجا را کلیک کنید

  

بالاترین کیفیت هاست 

شروع از 15000 تومان سالیانه   

مانیتورینگ 24 ساعته

http://AsanRayan.com