آسان رایان

آسان رایان

آسان رایان، ثبت دامنه و فروش هاست
آسان رایان

آسان رایان

آسان رایان، ثبت دامنه و فروش هاست

انواع وب سرور

در این مقاله متوجه خواهیم شد وب سرور چیست؟ چه کاری انجام می دهد؟ و چرا برای سرویس های میزبانی وب مهم است. وب سرور دارای انواع مختلف است و شرکت های میزبانی وب از وب سرورهای مختلفی با توجه به نیاز کاربران خود استفاده می کنند.

وب سرور مهمترین بخش یک سرویس میزبانی وب است و بدون وب سرور شما قادر به انتشار مطالب وب سایت خود نخواهید بود.

وب سرور چیست و چگونه کار می کند؟

وب سرور یک برنامه است که با استفاده از http می تواند فایل های در خواست شده از سمت کاربران را به سیستم های آنها ارسال کند. درواقع با وب سرور کاربران می توانند به فایل ها و مطالب هاست شما دسترسی داشته باشند، هر سروری که بتواند یک سند xml را به یک دستگاه دیگر ارائه دهد می تواند یک وب سرور باشد یک تعریف بهتر می تواند این باشد که یک وب سرور، یک سرور اینترنتی است که قادر است به در خواست های http جهت دریافت محتوا و اطلاعات پاسخ دهد.

برای مثال : زمانی که شما یک ادرس وب سایت مانند https://www.asanrayan.com  را در نوارآدرس مرورگر خود وارد می کنید و کلید enter را فشار می دهید بدون در نظر گرفتن این مورد که هاست سایت https://www.asanrayan.com  در کدام قسمت جهان قرار دارد اطلاعات سایت در صفحه مانیتور شما نمایش داده خواهد شد.

به دلیل وجود وب سرور است که شما می توانید محتوای سایت را مشاهده کنید.

وب سرور همیشه به اینترنت متصل است. هر وب سرور در اینترنت با یک آدرس منحصر به فرد شناخته می شود که مجموعه ای از ۴ عدد بین ۰ تا۲۵۵ است، و با نقطه از هم جدا شده اند.

همچنین وب سرور این امکان را به ارائه دهندگان سرویس های میزبانی می دهد، که چندین دامنه مختلف را در یک سرور در یک زمان مدیریت کنند.

ارزانترین قیمت ثبت دامنه آی آر در ایران

یکساله :        4,000   تومان

پنج ساله :     12,000 تومان

 جهت سفارش دامنه اینجا را کلیک کنید

  

بالاترین کیفیت هاست 

شروع از 12000 تومان سالیانه   

مانیتورینگ 24 ساعته

http://AsanRayan.com




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.